Wil je zorgeloos vertrouwelijke gegevens uitwisselen met jouw klanten? Niet alleen omdat de AVG dat vereist, maar simpelweg omdat je de privacy van je klanten net zo belangrijk vindt als die van jezelf? Kies dan voor Safebay, de volgende stap in veilige communicatie met je klanten.
De veiligste keuze voor het uitwisselen van vertrouwelijke informatie
Safebay is er voor iedereen. Natuurlijk voor volmachtkantoren, serviceproviders, financieel adviseurs, verzekeringsmaatschappijen. Maar ook voor hypotheekadviseurs, notarissen, makelaars, accountants en andere belanghebbenden. Het gebruik van ANVA’s overige software is dus niet nodig om Safebay te kunnen gebruiken.
Als Safebay Business gebruiker kun je chatten met collega’s en klanten of externe relaties. Die laatsten noemen we in de app particuliere relatie, maar dat kunnen natuurlijk ook zakelijke klanten zijn. Het verschil is dat Safebay voor hen gratis is, maar daardoor hebben zij ook minder mogelijkheden. Als Safebay Business gebruiker beschik je over veel meer functies.
De AVG stelt hogere eisen aan het veilig uitwisselen van vertrouwelijke gegevens en recente privacyschandalen zorgen voor langzaam toenemende bewustwording bij klanten. De privacy van e-mail of bekende messagingplatformen is echter niet altijd gegarandeerd. En toch zijn dat veelgebruikte communicatiekanalen binnen de financiële branche voor communicatie met klanten en in de communicatie tussen medewerkers onderling, óók voor het uitwisselen van gevoelige informatie.
Safebay is hiervoor dé oplossing, een chatapplicatie waarmee zorgeloos en veilig documenten en gegevens uitgewisseld kunnen worden.
Méér dan alleen een veilige chatapplicatie
Je kunt klanten en externe partijen, zoals makelaars, schade-experts of maatschappijen uitnodigen voor 1-op-1 chats, groepsgesprekken en videogesprekken. Je kunt dus ook multitasken, want terwijl je wacht op de reactie van de ene klant, sta je een andere klant te woord.
Safebay kan veilig gebruikt worden voor communicatie door collega’s onderling. Essentieel wanneer je met je collega een klantcase wilt bespreken. Als je teamleden uitnodigt herkent Safebay ze als collega op basis van de domeinnaam van jullie e-mailadres.
Dankzij de identificatie met iDIN is Safebay geschikt voor het verkrijgen van een klantakkoord op bijvoorbeeld offertes. De klant retourneert de offerte via Safebay of je schakelt de hulp in van de chatbot om dit vast te leggen.
Gespreksverslagen maken is niet meer nodig, want alle communicatie via Safebay wordt vastgelegd en kan geëxporteerd worden als pdf. Bovendien kan de chatbot je helpen bij vastlegging van afspraken of documenten in de blockchain.
Safebay is gemakkelijk te verreiken met verschillende chatbots om het contact met je klanten zo efficiënt mogelijk in te richten. Met onze partner Eerstestap hebben we bots ontwikkeld voor het uitvragen van de slotvragen, het verzamelen van hypotheekstukken of het uitvoeren van de kennis- en ervaringstoets.
Toch behoefte aan persoonlijker contact? In Safebay kun je ook videogesprekken voeren met je klanten. Het voordeel daarvan is dat het overal kan, wanneer jij zelf wilt. Daarnaast hebben we de mogelijkheid toegevoegd om je beeldscherm te delen, zodat je klanten op afstand mee kunnen kijken. Dit maakt Safebay uitermate geschikt voor advies op afstand.
Gebruik het keuzemenu om het best passende pakket te kiezen
Nieuwsgierig naar alle mogelijkheden van Safebay? Bekijk onze featurelijst.